|
|
|
|
Chiptuning
z wyłączeniem FAP/DPF w diesel
turbo/kompresor/wolnossące (3)
|
do 2500 cm3 do 2009r. włącznie
od 2501 cm3 do 2009r. włącznie
do 2500 cm3 od 2010r. włącznie
od 2501 cm3 od 2010r. włącznie
|
|
benzynowy (3)
turbo/kompresor
|
do 2520 cm3 prod. do 2010r.
od 2521 cm3 prod. do 2010r.
od 2501 cm3
|
|
Chiptuning
w diesel
turbo/kompresor/wolnossące (3)
|
prod. do 2000r. włącznie
do 2500 cm3 do 2009r. włącznie
od 2501 cm3 do 2009r włączenie
do 2500 cm3 od 2010r
od 2501 cm3 od 2010r
|
|
|
do 2500 cm3 do 2009r. włącznie
od 2501 cm3 do 2009r włączenie
do 2500 cm3 od 2010r. włączenie
od 2501 cm3 od 2010r. włącznie
|
|
diesel/benzynowy
wolnossący (3)
|
poniżej 1500 cm3
pomiędzy 1500 a 2500 cm3
pomiędzy 2500 a 3000 cm3
powyżej 3001 cm3
|
|
|
|
|
Ciężarowe oraz traktory
- EGR/dawka rozruchowa
|
|
|
Wstawienie/usunięcie limitera,
drugiej sondy lambda (1,2,3)
|
|
|
Dawka rozruchowa/EGR (1,3)
|
|
|
|
|
30% ceny chipa + koszt hamowni
|
Wgranie oprogramowania
seryjnego (3,4)
|
wszystkie - bez modyfikacji
|
|
Przeprogramowanie skrzyni DSG
|
|
|
Strojenie indywidualnie
chiptuning Rotax BRP
(Seadoo, Skidoo, ATV)
|
|
Cena ustalana podczas konsultacji telefonicznej
|
(1) Podczas chiptuningu, koszt usunięcia limitera, zmiany dawki rozruchowej, wyłączenie drugiej sondy Lambda (L2) jest zawarty w cenie chipa.
(2) Dotyczy samochodów, w których jest możliwe wykonanie operacji.
(3) W przypadku konieczności demontażu sterownika cena zwiększa się od 100 zł do 300zł brutto za sterownik, w zależności od stopnia trudności montażu.
(4) Pierwsza operacja wgrania programu seryjnego jak i ponownego wgrania chipa, wykonana na życzenie klienta, po wcześniej
przeprowadzonej modyfikacji jest bezpłatna. Warunkiem jest brak potrzeby przeprowadzania ponownej modyfikacji przy wgrywaniu
chipa. Ponowna modyfikacja może być niezbędna po wykonaniu niektórych aktualizacji serwisowych w ASO.
(5) Wyłączanie SCR jest dodatkowo płatne wg cennika. Wyłączenie DPF /FAP wraz z SCR cena za FAP /DPF x2
|